وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

دیدار رئیس و جمعی از مسئولین کتابخانه های عمومی با امام جمعه

در این دیدار ابتدا حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  ، انتصاب و قبول مسئولیت امامت جمعه شهرستان را به حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر تبریک گفت  و در ادامه  گزارشی از وضعیت کتابخانه ها ی عمومی شهرستان و خدمات آنها ارائه کرد.
وی همچنین ساخت کتابخانه مرکزی  در شهرستان را یکی از دغدغه های مهم این اداره خواند و ابراز امیدواری کرد با همکاری و پیگیری مسئولین شهرستان به زودی شاهد آغاز طرح ساخت آن باشیم.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی در ادامه استفاده از پتانسیل خیرین در زمینه ساخت و تجهیز کتابخانه ها را یکی از برنامه های سال جاری این اداره عنوان کرد.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام شاکر امام جمعه محترم شهرستان ضمن  قدردانی از زحمات کتابداران یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی را  اهمیت دادن به مساله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، خصوصا در میان جوانان و نوجوانان دانست و همچنین   برخورد و حسن خلق کتابداران را در جذب مخاطبین تاثیر گذار خواند. ایشان ضمن استقبال از انجمن خیرین کتابخانه ساز آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در این زمینه اعلام نمود.
در پایان این دیدار به رسم یادبود کتابی به امام جمعه محترم اهدا شد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی