وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
به مناسبت هفته قوه قضائیه دادستان ، رئیس دادگاه و جمعی از کارکنان قوه قضائیه در اردکان به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند.

در این دیدار دادستان اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و سایر شهدای قوه قضاییه گزارش مبسوطی از عملکرد این اردگان را بیان کرد. 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ، امام جمعه شهرستان اردکان یاد و خاطره شهید بهشتی را گرامیداشت و هفته قوه قضائیه را به کارکنان این قوه در اردکان گفت .

امام جمعه اردکان گفت: شهید بهشتی از نوابغ انقلاب اسلامی ایران بود ، ایشان هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ عرفانی دارای جایگاه قابل توجهی بودند که این باعث شده بود دشمنان انقلاب ایشان را خاری در چشم خود قلمداد کنند و وی را به شهادت برسانند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شاکر افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که اگر بهشتی رئیس جمهور می شد کشور ایران پرواز می کرد.

امام جمعه اردکان در ادامه با اشاره به مسئولیت سنگین قضات در برابر مردم گفت: کار قضاوت باید با عدالت همراه باشد و این کار سختی است ولی قاضی باید جدا از امور دیگر عدالت را بین اشخاص رعایت کند.

حجت السلام والمسلمین شاکر گفت: گاهی مواقع بحث از درگیری دو نفر خارج است و مسئله مورد نظر وجهه عمومی پیدا می کند و مربوط به مردم است، در این صورت قاضی باید حقوق تمام مردم را در نظر بگیرد و از حق و حقوق آنها در برابر صنایع و ... دفاع کند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر برای کارمندان قوه قضاییه آرزوی موفقیت کرد .

 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی