وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

۵۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش آدینه اردکان؛ با توجه به مراجعات مکرر مردم به دفتر امام جمعه محترم و گله مندی بایت موضوع دریافت ارزش افزوده و مالیات سنگین، امام جمعه و فرماندار محترم بعد از نماز ظهر دیروز دوشنبه 29/4/94 از اداره دارایی و مالیات اردکان بازدید کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۹
دفتر امام جمعه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۳
دفتر امام جمعه

ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان با محوریت دو موضوع: تذکر لسانی  وظیفه همگانی و عفاف و حجاب اسلامی بایدها و نبایدها، با حضور اکثریت اعضاء در دفتر امام جمعه اردکان تشکیل جلسه داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۴
دفتر امام جمعه

با حضور مسئولین ، مراسم اختتامیه و قرعه کشی طرح حدیث واقعه در شهرستان اردکان برگزار شد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۷
دفتر امام جمعه
به مناسبت عید سعید فطر و با حضور اقشار مختلف مردم ، محفل انس با قرآن کریم در اردکان برگزار شد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۳
دفتر امام جمعه

به گزارش آدینه اردکان؛ نماز عید فطر با حضور اقشار مختلف مردم و مسولین و همچنین با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله وافی دامت برکاته با شکوه خاصی اقامه گردید.

امام جمعه محترم اردکان در خطبه اول نماز عید فطر به حدیثی از امیرالمومنین (علیه السلام) اشاره کردند که روز عید فطر شبیه ترین روزها به روز قیامت است. و وقتی از خانه به مصلا می آیید یاد کنید از وقتی که سر از قبر برمی آورید و به صف محشر برای حساب می آیید و وقتی به نماز می ایستید فکر کنید از وقتی که در برابر خداوند ایستاده اید و وقتی از مصلا به خانه می روید یاد کنید از رفتن به منزل دایمی خود در بهشت یا خدای نکرده جهنم ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۷
دفتر امام جمعه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۳
دفتر امام جمعه
بازخوانی هشدارهای امام و رهبری درباره شورای نگهبان
به مناسبت بیست و ششم تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان




*** با توجه به فرا رسیدن روز 26 تیر ماه سالزور تاسیس نهاد شورای نگهبان توسط امام راحل عظیم الشأن رحمه الله علیه و وظیفه شورای نگهبان در نظارت بر موافقت قوانین مصوب قوه مقننه با شرع مقدس اسلام و نیز تائید صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات، گذری بر دیدگاه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی درخصوص جایگاه این نهاد تاثیرگذار خواهیم داشت.


به هیچ وجه ملاحظه نکنید/ قاطعانه برخورد کنید

امام خمینی (ره)  در تاریخ 30 تیرماه 59 در حالی که 4 روز از آغاز به کار اولین شورای نگهبان نگذشته بود، در دیدار اعضای این شورا تاکید می‌کنند که
"شما باید ناظر بر قوانین مجلس باشید، و باید بدانید که به هیچ وجه ملاحظه نکنید. باید قوانین را بررسی نمایید که صددرصد اسلامی باشد. به هیچ ‏وجه گوش به حرف عده ‏ای که می‌‏خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند،[ندهید]قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. خدا را در نظر بگیرید. اصولاً آنچه که باید در نظر گرفته شود خداست، نه مردم.

...اگر صد میلیون آدم، اگر تمام مردم دنیا یک طرف بودند و شما دیدید که همۀ آنها حرفی می‏‌زنند که بر خلاف حکم قرآن است، بایستید و حرف خدا را بزنید، ولو اینکه تمام بر شما بشورند. انبیا هم همین‏طور عمل می‏‌کردند؛ مثلاً موسی در مقابل فرعون مگر غیر از این عمل کرد؟ مگر موافقی داشت؟"(صحیفه امام، ج‏13، ص: 54)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۴
دفتر امام جمعه

حجه الاسلام و المسلمین دیداری عصر شنبه ( مورخ 16/3/94) با حضور در دفتر امام جمعه اردکان با ایشان دیدار کرد و ضمن ابراز خوشحالی انتصاب شایسته حجه الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر را به ایشان تبریک گفت و آرزوی توفیق نمود.

در این جلسه بر ضرورت اتحاد و همبستگی بیشتر بین روحانیون تاکید شد.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۲
دفتر امام جمعه

 بنا به اعلام ستاد نماز جمعه اردکان، آیین مقدس نماز عید فطر، با اعلام این روز از سوی دفتر مقام معظم رهبری، راس ساعت ۸ صبح روز عید در محل مصلای امام خمینی (ره) اردکان برگزار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۲
دفتر امام جمعه