وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

۲۹ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۱
دفتر امام جمعه

به گزارش آدینه اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته پس از توصیه به تقوا با تبریک هفته بسیج  با توجه به تاکید زیاد ممقام معظم رهبری در این چند ماه اخیر در مورد مساله نفوذ دشمن از بسیجیان عزیز خواست با درک شرایط حساس امروز با بیان منطقی و استدلال محکم و با ادب و اخلاق بحث نفوذ دشمن را برای مردم تشریح و با آن مبارزه کنند. وی همچنیین با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی محیط زیست توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: ابلاغ این سیاستها از سوی عالیترین مقام کشور به معنای این است که مساله محیط زیست مساله فرعی و یا حزبی نیست؛ وی در ادامه با قدر دارنی از جوانان و فعالان وعلاقه مندان محیط زیست از آنها خواست: عملکردها در زمینه محیط زیست را رصد کرده و مردم را آگاه نمایند تا با آگاهی و مطلع بودن مردم جلوی خیلی از کارها گرفته شود. خطیب جمعه همچنین با اشاره به حوادث تروریستی پاریس ضمن محکوم نمودن آن گفت: ما حملات تروریستی و کشته شدن مردم بیگناه را در هر جا باشد محکوم می کنیم. اما سوال ما این است مگر خون مردم فرانسه با لبنان فرق دارد و مگر خون مردم پاریس رنگین تر از بیروت است. وی در همین زمینه افزود: غربی ها باید بدانند که تا این سیاست یک بام  و دو هوا درباره مبارزه با تروریست اجرا می شود و آدم کش و حملات تروریستی در یک جا خوب و در یک جا بد دانسته شود، تروریست از بین رفتنی نخواهد بود. آنها باید بدانند ملت ها هم بیدار شده اند و تبلیغاتشان هم به اندازه کمی اثر دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۴
دفتر امام جمعه

به گزارش آدینه اردکان ؛کارشناسان ومدیران مدارس شاهد استان با حضور در دفتر امام جمعه اردکان با حجه الاسلام سید اسماعیل شاکر دیدار کردند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶
دفتر امام جمعه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۶:۵۱
دفتر امام جمعه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۵
دفتر امام جمعه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۸
دفتر امام جمعه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۱
دفتر امام جمعه

به گزارش آدینه اردکان ؛ امام جمعه اردکان در مراسم شهدای گمنام شهرستان میبد با اشاره به آیات و روایات، جایگاه ویژه و مقام والای شهدا را تشریح کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۰
دفتر امام جمعه
به گزارش آدینه اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار اساتید و رؤسای دانشگاه ها با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ارتباط بین صنعنت و دانشگاه  به مسئولان صنایع اردکان و مهندسان و متخصصان آن پیشنهاد کرد  در اولین فرصت از مراکز آموزش عالی بازدید کنند و امکانات آزمایشگاهی آنها را ببینند. وی در همین زمینه تصریح کرد : اگر صنایع اردکان با وجود امکانات آزمایشگاهی در مراکز آموزش عالی این شهر - که امکانات خوب و به روزی هم دارد - به شهرهای همجوار یا آزمایشگاهای دیگر مراجعه کنند  بدون رو دربایستی می گوییم ، در حق مردم اردکان جفا کرده اند.وقتی امکانات بومی ، نیروی کار بومی ، آزمایشگاه بومی و مراکز فروش بصورت بومی در شهر ما وجود دارد چه توجیهی دارد که هزینه های صنعت و صنعتی شدن شهر را مردم ما بپردازند اما از این امتیازات بهره مند نشوند ؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۸
دفتر امام جمعه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۲۴
دفتر امام جمعه