وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

جلسه برنامه ریزی اجرای طرح بینات ۱۸ با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه اردکان برگزار شد.

بنا به دعوت اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه اردکان جلسه ای در محل دفتر امام جمعه اردکان برگزار شد که در این جلسه کلیات برگزاری طرح بزرگ بینات ۱۸ در ماه مبارک رمضان به تصویب رسید.

طرح بینات ۱۸شامل برگزاری جلسات آموزشی تفسیر سوره مبارکه  اسراء   در هر روز از ماه مبارک رمضان یک ساعت مانده به اذان مغرب در کلیه مساجد اردکان به همراه برگزاری مسابقه بزرگ بینات می باشد که در این طرح مشارکت کلیه ارگانهای فرهنگی لازم می باشد.

در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن بیان اهمیت پرداختن به موضوع تفسیر و مبانی عالیه قرآن کریم برگزاری جلسات قرآنی را از اهم برنامه های موسسه قرآنی بینات وابسته به
این اداره اعلام نمود.

در این جلسه  امام جمعه  اردکان بر لزوم بسط فعالیتهای قرآنی در زمینه تفسیر و مفاهیم تاکید کرد و ابراز امید واری نمود این حرکت عظیم در سطح شهر در ایام ماه مبارک رمضان مقدمه ای باشد برای آشنایی همشهریان با دستورات قرآن کریم و به کاربستن آن.

شعبانعلی قانعی اردکانی مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز در ادامه به تشریح طرح پرداخت و گزارشی ازاجرای این طرح در سال گذشته را بیان نمود.

قرار است در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 40 دوره کلاس آموزشی تفسیر طرح بینات  برگزار شود.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی