وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

۲۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

عصر جمعه مورخ 30/5/94 امام جمعه اردکان با حضور در نمایشگاه صنایع دستی که در نگارخانه شفق اردکان برگزا شده، بازدید کرد.

ایشان در این بازدید با ابراز خوشحالی از تولید صنایع و هنرهای دستی ارائه شده در نمایشگاه از تلاش های غرفه داران تشکر و قدردانی نمود.

غرفه داران نیز با تشکر از امام جمعه محترم از این بازدید، در مورد کارهای ارائه شده اشان به ایشان توضیحاتی دادند و در پایان از ایشان درخواست نمودند تا مسئولین شهر با احداث یک مکان ثابت و مناسب جهت ارائه صنایع دستی، آنها را یاری نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵
دفتر امام جمعه

به گزارش آدینه اردکان،  حجه الاسلام و المسلمین شاکر امام جمعه اردکان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن سفارش خود ومردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت:

ما هنوز به راه امام راحل پایبندیم که با توکل بر خدا و با پشتوانه مردم متدین و انقلابی ایران در مقابل همه مستکبران عالم ایستاد و کلید واژه سخنانش استکبار ستیزی و دشمنی با آمریکا و اسراییل بود؛ صحیفه نور را نگاه کنید کلید واژه سخنان امام عدم سازش با مستکبران و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۷
دفتر امام جمعه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۵
دفتر امام جمعه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۷
دفتر امام جمعه

به گزارش آدینه اردکان، آئین با شکوه نماز جمعه اردکان امروز مورخ  94/5/23 در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاکر در مصلای بزرگ امام خمینی ره  این شهرستان برگزارشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۲
دفتر امام جمعه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۹
دفتر امام جمعه

به گزارش روابط عمومی شهرداری اردکان؛ صبح دوشنبه 20 مرداد شهردار اردکان به همراه زارع زاده مسئول واحد عمران و محمودی مسئول واحد روابط عمومی شهرداری اردکان طی جلسه ای با امام جمعه این شهر در خصوص پروژه های عمرانی و روند آن توضیحاتی را ارائه نمود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۴
دفتر امام جمعه

به گزارش آدینه اردکان؛ مراسم شهادت امام صادق علیه السلام از طرف امام جمعه محترم  با حضور باشکوه مردم شریف و دوستدار  اهل بیت علیهم السلام اردکان، با نوحه سرایی مداحان و سخنرانی ححه الاسلام و المسلمین ماندگاری صبح امروز در سالن حوزه علمیه امام صادق علیه السلام اردکان برگزار گردید. در این مراسم با شکوه که با تلاوت قرآن آغاز گردید مداحان اهل بیت و هیئت عزاداری گردان امام حسین به عزاداری پرداختند؛ سپس سخنران مجلس ضمن اشاره به مناقب ارزشمند امام صادق علیه السلام به تشریح و تبیین فرازهایی از زیارت جامعه کبیره پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۷
دفتر امام جمعه

جهتی از زندگی امام ششم ما که بر اغلب افراد، پوشیده مانده، جهتِ «مبارزه‌ی مستمر با طاغوت زمان» است. خیلی‌ها -بخاطر بی‌اطلاعی یا از روی قصد و غرض- تلاش کرده و می‌کنند حرفی از فعالیت‌های سیاسیِ گسترده‌ی این امام معصوم، حرفی به میان نیاورند ولی حقیقت این است که ایشان «مشغول یک مبارزه‌ی دامنه‌دار و پی‌گیر بود. مبارزه برای قبضه کردن حکومت و قدرت و به وجود آوردن حکومت اسلامی و علوی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۲
دفتر امام جمعه

به گزارش آدینه اردکان؛ ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت پیشوای ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام، به اطلاع  مردم شریف اردکان می رساند مطابق سنوات قبل مراسم سوگواری آن امام همام ، از طرف امام جمعه محترم اردکان ساعت  8:30 صبح روز شهادت سه شنبه مورخ  94/5/20  در  سالن حوزه علمیه امام صادق علیه السلام اردکان همراه با سحنرانی حجه الاسلام و المسلمین ماندگاری برگزار می گردد. از همه عاشقان اهل بیت علیهم السلام دعوت می شود در این مجلس شرکت نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۷
دفتر امام جمعه