وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

حضرت آیت الله ابوالقاسم وافی یزدی در پیامی‌به حجه الاسلام والمسلمین آقای سید اسماعیل شاکر ، انتصاب وی را به سمت امامت جمعه شهرستان اردکان تبریک گفت.

متن پیام ایشان به این شرح است :

حضرت آیت الله وافی؛ نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی ضمن تشکر از حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر جهت پذیرش مسؤلیت خطیر امامت جمعه شهرستان اردکان، انتصاب ایشان را تبریک گفت.

 

بسمه تعالی

برادر ارجمند و موفق حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید اسماعیل شاکر، دام تأییده با اهداء سلام و تحیت و آرزوی توفیق بیشتر برای خدمت به نظام اسلامی. وظیفه دارم مراتب تقدیر و تشکر خود را به خاطر پذیرفتن مسولیت خطیر و حساس امامت جمعه شهرستان اردکان خدمتتان ابلاغ نمایم، از پروردگار متعال که همه امور وابسته به اراده و مشیت اوست خواستارم بر تأییدات و توفیقات شما بیفزاید و ادعیه زاکیه مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه پشتوانه کار شما باشد.

همانگونه که خودتان واقف هستید، در شرایط فعلی و موقعیت خاص نظام اسلامی، ارشاد و هدایت مردم و آگاه ساختن آنان در مسایل اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی ، و مقابله با هجمه گسترده دشمنان و منحرفان یکی از سنگین ترین وظایف است که روحانیت متعهد عموماً و ائمه محترم جمعه بطور ویژه عهده دار آن می باشند و باید اقشار مختلف بویژه نسل جوان و تحصیل کرده را در این زمینه بر طرف سازند. در تقویت مبانی دینی و اخلاقی جامعه از همه توان خود بهره گیرند و مبادی انقلاب و دست آوردهای ارزشمند آن را که از سیره و گفتار بنیان گزار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل رضوان الله علیه و هدایت های رهبر بزرگوار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی برگرفته شده برای مردم بیان نمایند. اینجانب ضمن تقدیر از زحمات ائمّه محترم جمعه شهرستان اردکان و طلب رحمت و مغفرت برای حضرت آیت خاتمی و آیت الله بهجتی رحمهما الله تعالی، از اینکه توفیق شرکت در مراسم معارفه پیدا نکردم عذرخواهی می نمایم، هر کجا باشم دعاگوی سروران گرام و دوستان بوده و خواهم بود، و توفیق روزافزون جنابعالی را در آن منطقه حساس از خداوند عزّ شأنه مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمت الله

ارادتمند: ابوالقاسم وافی

16/3/94

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی