وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

امام جمعه اردکان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود.

به گزارش آدینه اردکان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان به ریاست امام جمعه اردکان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در این جلسه با مهم خواندن جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر نگاه هرچه بیشتر مسوولان در برگزاری هدفمند و در دستور کار قرار دادن موضوعات مهم فرهنگی بویژه اهمیت نگهداشتن حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
 فرماندار اردکان گفت: دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در رابطه با طرح های قابل اجرا وعملیاتی بویژه نحوه ساماندهی کمک به نیازمندان برنامه ریزی کنند که حمایت های لازم نیز از فرمانداری صورت خواهد پذیرفت.
حسین اسماعیلی در این جلسه  از کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان والاترین مکان برای تمرکز اعانات و صدقات نام برد و افزود: دولت تدبیر و امید به مسایل و مشکلات نیازمندان کاملا واقف است و عزم خود را در جهت رفع نیاز افراد بی بضاعت در زمینه های مختلف جزم کرده است.
وی اظهار کرد : همانگونه که مقام معظم رهبری در شعار امسال عنوان کردند رمز موفقیت دولت، قوه قضاییه و قوه مقننه در پشتیبانی قاطبه ملت از آن هاست ؛ بر این اساس باید از هر حرکت و گفتاری که اعتماد مردم به مسوولان را متزلزل می کند پرهیز کرد.
اسماعیلی ، مصونیت و اقتدار کشور و همچنین کاهش فشارهای دشمنان را وابسته به حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، اتحاد و حسن اعتماد متقابل بین مردم و مسوولان عنوان کرد.
در ادامه این جلسه، اعضای شورای فرهنگ عمومی در خصوص دغدغه های فرهنگی شهرستان مباحثی را مطرح کردند.

منبع: ایرنا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی