وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

امام جمعه اردکان با اشاره به حضور لاله های خونین گفت : حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهداء موجب حیرت و شگفتی دشمنان شد .

 

امام جمعه اردکان با اشاره به حضور لاله های خونین گفت : حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهداء موجب حیرت و شگفتی دشمنان شد .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نمازجمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر استفاده از فرصت بی نظیر بندگی در این ماه تأکید کرد .

وی گفت : در این ماه تمام اعضاء و جوارح انسان باید روزه دار باشند .

امام جمعه اردکان ضمن توصیه به رعایت مسائل بهداشتی در مساجد بر استفاده از ظروف قابل بازیافت در جهت حفظ سلامت مردم و محیط زیست تأکید کرد و به بیان فضائل و ثواب افطاری دادن به مؤمنان پرداخت .

 وی با اشاره به این موضوع که باید فرهنگ خود را با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) مطابقت دهیم افزود : هر صدایی به غیر از صدای اذان که موجب آزار و اذیت دیگران شود حرام است .

خطیب جمعه اردکان در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به حضور آلاله های خونین در کشور اشاره کرد و اظهار داشت : حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهداء موجب حیرت و شگفتی دشمنان شد و این شهداء نشان دادند که در لحظات حساس به داد ملت ایران می رسند و بشارت و امید را در دلهای خسته و نا امید نازل می کنند .

وی افزود : بدخواهان و دشمنان ملت ایران در برابر این حضور میلیونی مردم به سکوت ، سانسور و تحریف پناه می برند و حقایق را نمی بینند .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر تصریح کرد : ملت ایران با این استقبال کم نظیر از شهداء با صدای بلند اعلام کرد که ما تشنگان شربت پاک شهادتیم و ما پیروان خطّه سرخ ولایتیم .

وی گفت : ملت ایران اعلام کرد که راه شهداء و امام راحل را با تمام وجود ادامه خواهند داد و پشت سر رهبر عزیزمان ایستاده اند و تا پای جان از ارزشهای انقلاب و اسلام حمایت می کنند و حاضر نیستند عزت و سربلندی کشور و ثمره خون شهداء از بین برود .

امام جمعه اردکان با اشاره به اینکه برخی ها این تشییع جنازه باشکوه را سیاسی و میتینگ سیاسی می دانند اظهار داشت : این مراسم میتینگ سیاسی ملت ایران از هر گروه و جناحی بود که نشان دهنده این است که با وجود اختلاف سلیقه ، تمام جناح ها پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند و اجازه نخواهند داد دشمن سوء استفاده کند .

وی ابراز امیدواری کرد به گونه ای عمل کنیم که در روز قیامت شرمنده شهداء نباشیم .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در بخش دیگری از سخنان خود ثبت نام در حوزه های علمیه را یادآور شد و بر لزوم تربیت طلاب علوم دینی برای ترویج فرهنگ اسلام در جهان تأکید کرد و افزود : امروز تحصیل در حوزه علمیه افتخار است .

وی از خانواده هایی که فرزند مستعد دارند خواست در این زمینه اقدام کنند .

امام جمعه اردکان در ادامه خطبه ها ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به بیان اهمیت تبلیغ در دین اسلام پرداخت .

وی سالروز تأسیس دانشگاه فنی و حرفه ای را نیز گرامی داشت و افزود : هدف این دانشگاه تربیت نیروهای متخصص و آماده به کار در جامعه است .

بیان اهمیت عفت و پاکدامنی و لزوم رعایت حجاب در سطح شهر با توجه به فرا رسیدن فصل گرما از دیگر مباحثی بود که امام جمعه اردکان به آنها پرداخت .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی