وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

جمعی از میراث دوستان به همراه رئیس و پرسنل اداره سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اردکان با "حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر" امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اردکان به نقل از اتاق خبر اردکان، جمعی از میراث دوستان به همراه رئیس و پرسنل اداره سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اردکان با "حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر" امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
در این نشت صمیمی "محسن میرجانی" ضمن تبریک انتصاب "سید اسماعیل شاکر" بعنوان امام جمعه جدید اردکان جایگاه مادی و معنوی میراث فرهنگی را با اهمیت برشمرد و از کاستی های این بخش در اردکان به امام جمعه شهرستان گزارشی ارائه کرد. در ادامه صحبت های رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان حاضرین در این نشست به ارائه نقطه نظرات و مشکلات موجود دراین حوزه پرداختند.
امام جمعه اردکان نیز دراین جلسه با اشاره به برخی از احادیث و آیات قرآن مبنی بر حفظ و نکوداشت میراث جای مانده از گذشتگان گفت: پاسداشت میراث تاریخی و محیط زیست از جمله وظایف آحاد جامعه است که سازمان میراث فرهنگی در مسیر حفظ میراث تاریخی وظیفه سنگین تری دارد.
"سید اسماعیل شاکر" خاطرنشان کرد: میراث ماندگار تنها بنا و ساختمان های تاریخی جای مانده از دوران گذشته نیست
بلکه علما، فضلا و شهیدان بعنوان میراث معنوی در جامعه امروزی به حساب می آید که باید در حفظ و نشر افکار و آثار آنان نیز تلاش کرد.
گفتنی است در پایان این نشست قاب عکسی از سنگ نگاره یوز آسیایی که در اردکان کشف شده از طرف اداره میراث فرهنگی و سمن های دوستدار محیط زیست به امام جمعه اهدا شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی