وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

بسمه تعالی

نماز جمعه این هفته شهرستان اردکان و خروش برخاسته از بصیرت امام جمعه عزیز شهرمان یادآور حرکت انقلابی و خروش جهادگونه امام راحل عظیم الشأن در برابر منحرفین از خط اسلام ناب بود. امام جمعه با بصیرت و انقلابی شهرستان اردکان در نماز جمعه هفته گذشته با بیان گوشه ای از بی توجهی های مدیران صنایع و کارخانجات شهرستان که در سالهای اخیر موجب نارضایتی مردم متدین و غیرتمند اردکان شده بودند، به آنها گوشزد نمود که در جامعه اسلامی افرادی که این چنین وقیحانه به غرور و غیرت دینی مردم می تازند جایگاهی ندارند، ما پیشکسوتان جهاد و شهادت و اعضای هیأت رزمندگان اسلام شهرستان ضمن حمایت و تشکر از بیانات حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه محترم شهرستان اردکان نکات زیر را در تأیید فرمایشات این سلاله رسول الله به مدیران و رؤسای کارخانجات گوشزد می نمائیم.

1. توجه به مباحث شرعی و اسلامی در تمام شئون زندگی- اعم از عرصه کار و اقتصاد- باید همواره مورد توجه کارفرمایان باشد و زیر پا  گذاشتن قوانین مترقی اسلام از خطوط قرمز ما در عرصه اجتماع تلقی می شود. چرا که امام راحل عظیم الشأن می فرماید:« حفظ اسلام از اوجب واجبات است».

2. احترام جدی مدیران کارخانجات و صنایع اعم از مدیران بومی یا غیربومی به فرهنگ و ارزشهای سنتی و مذهبی مردم شهید پرور اردکان از خواسته های اصلی همه مردم است.

3. هرگونه بی توجهی به غرور و عزت جوانان متعهد و متخصص اردکانی و بی احترامی به آنها و بکارگیری نیروی غیر بومی علیرغم وجود نیروی کارآمد بومی در شهرستان توهین به تمام مردم و مسئولین اردکان تلقی خواهد شد.

4. تلاش مجدانه مدیران کارخانه ها و سرمایه گذاری مستمر آنها در موضوع حفظ محیط زیست و جلوگیری از نشر آلاینده ها، حفظ ذخایر آب و صرفه جویی و استفاده بهینه از همه منابع زیست محیطی شهرستان نیز موضوع بسیار مهمی است که نباید از نظر دور بماند و هم مردم و هم مسئولین شهرستان به جد پیگیر این موضوع حیاتی هستند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی