وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مدیرکل زندان های استان یزد به همراه معاونین خود با حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اردکان، مدیرکل زندان های استان یزد به همراه معاونین خود با حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان دیدار کردند.

امام جمعه اردکان ضمن تقدیر وتشکر از حضورمدیر کل زندانها وهمراهان اظهار داشت: در قبول مسئولیت ها اگرنیت، خدمت به مردم و الهی نباشد هم ضرردنیوی و هم اخروی دارد که باید در دوران مسئولیت خود به این مسئله مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی به اهداف اسلام درباره اجرای حدود اشاره کرد وافزود:در اسلام تعزیر وقصاص وحبس واجرای حدود همه برای اصلاح و تربیت بشر است و جز این چیزی نیست .
امام جمعه اردکان به آیات وروایات ائمه اشاره کرد و اظهار داشت: در اسلام مبنا بر این نیست که کسی جرمی رو ثابت کند یا خلافی انجام دهد یا شلاقی زده شود بلکه اصل این است تا آنجا امکان دارد جرمی ثابت نشود.

وی ادامه داد: امیرالمومنین (علیه السلام) فرمود:من با بعضی از دستها دست می دهم ولی این دست ها مستحق قطع شدن هستند ولی نه من اجازه دارم به آنها بگویم نه آنها اجازه گفتن آن را دارند بلکه خدواند دوست دارد بنده بین خود وخدا توبه کند وگناه خود را برای دیگران نقل نکند.
حجت السلام شاکر بیان کرد: نباید فکر کنیم کسی که زندانی شد دیگر قابل اصلاح نیست واورارها کنیم بلکه باید صبر وحوصله درجهت بازگرداندن صحیح آنها به جامعه باشیم.

درادامه موسی احمدی مدیر کل سازمان زندان های استان یزد به فعالیت های انجام شده در زندان ها اشاره کرد وافزود: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه های مختلف فرهنگی ،قرآنی ومهارت های اساسی زندگی برای زندانیان انجام شده که امیدواریم این عزیزان هرچه سریعتر به آغوش خانواده خود باز گردند.
وی با بیان اینکه جشنی به عنوان جشن گلریزان درماه مبارک رمضان برگزار می شود ادامه داد:استان یزد یکی از استان هایی است که خیرین زیادی در امورمختلف دارد که امیدواریم با حمایت مردم خیر استان بسیاری ازمشکلات زندانیان وخانواده های آنها نیز مرتفع شود.

وی تاکید کرد:شخصی که وارد زندان می شود زن وفرزند خانواده ای دارد که اگر به مسائل خانواده آنها توجه نشود مشکلات وآسیب های دیگری به جامه وارد خواهد شد.

درپایان موسی احمدی از امام جمعه اردکان خواست با راهنمایی ها ونفوذ کلام خود سازمان زندان هارا در ارائه خدمات بهتربه امور زندانیان ازجمله مشکلات کسانی که به خاطر دیه درزندان هستند یاری نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی