وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) شهرستان اردکان حمایت خود را از مواضع بجا و دلسوزانه امام جمعه محترم اردکان طی بیانیه ای اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اردکان، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) شهرستان اردکان از مواضع بجا و دلسوزانه امام جمعه محترم اردکان حمایت خود را طی بیانیه ای اعلام کردند.

خطبه های این هفته فریاد با صلابت عدالت خواهی فردی از سلاله پاک پیامبر اسلام ( صلی الله علیه و آله و سلم) بود که از سر بصیرت و دلسوزی از تریبون نمازجمعه به گوش مسئولین و مدیران صنایع و کارخانجات ردکان رسید.

سخنانی که سالهاست در خفقان بی توجهی قرار داشته و نارضایتی عموم شهروندان عزیز از ترویج فرهنگ بدحجابی و کمرنگ شدن فرهنگ اصیل اسلامی شهر دارالعباده اردکان را باعث شده است.

حقوق مردم و جوانان متعهد اردکانی، مراعات شئونات شرعی به خصوص در ماه مبارک رمضان و همچنین مسئله حفظ محیط زیست از دغدغه های امام جمعه محترم شهرمان است که باید از طرف مدیران به آن جامه عمل پوشانده شود.

بدین وسیله کادر و اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان ضمن آرزوی توفیقات الهی، مراتب تحسین، تقدیر و تشکر خود را از مواضع به جا و دلسوزانه حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه محترم شهرستان اردکان، تقدیم داشته و آمادگی خود را جهت تحقق فرمایشات امام جمعه عزیز شهرستان در اجرای امربه معروف و نهی از منکر اعلام می داریم.

مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی