وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

جمعی از اعضای انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان اردکان با "حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر" امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اردکان، در این دیدار صمیمی ابتدا آقای علی سپهری دبیر انجمن ضمن بیان دغدغه ها و اعلام حمایت از مواضع امام جمعه در نماز جمعه هفته ی پیش در مورد صنایع ؛ دو پیشنهاد را در مورد صنایع و مسائل زیست محیطی شهرستان بیان کرد.

سپهری افزود: لازم است با ایجاد بانک اطلاعاتی از وجود تعداد صنایع؛ کارگران آن ها و.... بتوانیم نقشه دقیق وضعیت شهرستان در مورد صنایع و مسائل زیست محیطی ترسیم کنیم.

دبیر انجمن دوستداران محیط زیست اردکان در ادامه اظهار داشت: دومین پیشنهاد این است که چاه های شهرستان که دارای آب های با کیفیت پایین هستند صنایع استفاده کنند و صنایع آب انتقالی از اصفهان را به مقدار لازم و مصرفی مردم در اختیار مصارف خانگی قرار دهند.

در ادامه جلسه سایر اعضای انجمن نیز به بیان دغدغه های خود و راهکار ها جهت بهبود وضعیت فعلی مسایل زیست محیطی شهرستان را دادند.

 امام جمعه شهرستان اردکان گفت: دغدغه های شما در مورد مسائل زیست محیطی به جا است و بنده از شما حمایت می کنم.

وی افزود: بنده به مسئولین قوه قضاییه هم تذکر داده ام که نسبت به مسائل زیست محیطی توجه بیشتری کنند و با متخلفین در این زمینه برخورد جدی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاکر بیان کرد: مسئله زیست محیطی جدا از مسائل سیاسی و جناحی است و اگر کسی سعی کند از این مسائل بهره برداری سیاسی کند به مردم خیانت کرده است.

وی اظهار داشت: در مورد صنایع علاوه بر رعایت مسایل زیست محیطی؛ مسائل فرهنگی و شرعی نیز مهم است. اگر مسولین کارخانه ای تدین نداشته باشد و شرع را در کارخانه ی خود اجرا نکند مطمئنا نسبت به مسائل زیست محیطی و آلودگی صنایع نیز اهتمامی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اردکان گفت: باید بین مردم در مورد مسائل زیست محیطی فرهنگ سازی شود و خیرین نگاهشان به مسائل زیست محیطی جلب شود.

در پایان امام جمعه اردکان گفت: در مورد طرح فاضلاب از دادستان شهرستان که مدعی العموم هست خواهیم خواست تا شکایتی را تنظیم کنند تا در حق مردم اگر ظلمی شده است قرارداد اصلاح گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی