وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

امام جمعه اردکان در دیدار با رزمندگان ، پیشکسوتان ایثار و شهادت و جمعی از بسیجیان گفت : راضی به انجام هیچ کار خلاف قانون نیستم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اردکان، حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در این دیدار با اشاره به سخنان اخیر خود در خطبه های نماز جمعه گفت : در این خطبه ها بدون نام بردن از هیچ کسی و هیچ کارخانه ای به سه مطلب کلی اشاره کردیم که همه مسئولین ما از چپ و راست و همه مردم آن را قبول دارند که ؛ بکارگیری نیروهای غیربومی در صنایع و راه ندادن نیروهای بومی که حتی برخی از آنها دارای لیاقت هستند اولین نکته آن است .

امام جمعه اردکان افزود : در این زمینه اطلاعات کافی داریم و از روی احساسات حرف نزدیم .

وی گفت : نکته دومی که به آن اعتراض داریم عدم توجه صنایع به موضوع محیط زیست و مسائل بهداشتی است .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت محیط زیست و لزوم توجه به آن اظهار داشت : پرونده هایی از تخلفات کارخانجات در زمینه آلودگی محیط زیست در دادگستری وجود دارد .

وی ، رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در صنایع را سومین نکته مطرح شده در خطبه های نماز جمعه برشمرد و ضمن تشکر از تلاش های امام جمعه سابق اردکان برای اعزام روحانی به برخی از صنایع به منظور اقامه نماز جماعت تصریح کرد : متأسفانه برخی از کارخانجات نمازخانه های خود را به انباری تبدیل کرده اند .

امام جمعه اردکان ضمن بیان اینکه نباید از مطالب گفته شده توسط وی مورد سوء استفاده برخی از افراد و گروه ها قرار گیرد اظهار داشت : راضی به انجام هیچ کار خلاف قانون نیستم .

وی افزود : اگر قرار است تجمعی برگزار شود و یا طوماری پر شود این کار بصورت قانونی پیگیری و انجام خواهد شد و ما راضی به شکسته شدن حتی یک شیشه معمولی نیز نیستیم .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر خطاب به حاضران در این دیدار گفت : از شما می خواهم که اجازه ندهید افرادی با ایجاد التهاب در جامعه از فضای بوجود آمده سوء استفاده کنند .

وی تصریح کرد : فرهنگ ما از همه چیز مهمتر است و این دغدغه ماست و من از شما می خواهم که دغدغه های فرهنگی و مسائل شرعی را پر رنگ کنید .

در ابتدای این دیدار چند تن از رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت ضمن تشکر و قدردانی از مواضع اخیر امام جمعه اردکان آمادگی خود را در جهت تحقق دغدغه های مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان اردکان اعلام کردند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی