وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

دکتر ناصر صدرا ابرقوئی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد با حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه شهرستان اردکان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اردکان به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی اردکان، در این دیدار ابتدا دکتر داود عندلیب رئیس مرکز علمی کاربردی اردکان به معرفی مهمانان حاضر پرداخت و از تلاش های دکتر صدرا ابرقوئی برای رشد و پیشرفت مرکز علمی کاربردی اردکان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه دکتر ناصر صدرا ابرقوئی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر به امامت جمعه شهرستان اردکان، این انتصاب را با توجه به سابقه درخشان ایشان به مردم شریف اردکان تبریک گفت.
وی با اشاره به سابقه همکاری خود با دولت های مختلف در طول عمر نظام جمهوری اسلامی گفت: سعی ما در تمام مسئولیت هایی که بر عهده داشتیم انجام صحیح کارها بوده و همیشه فصل الخطاب را سخنان رهبری دانستیم و اصلی ترین دلیل موفقیت ما نیز همین امر بوده است.
دکتر صدرا ابرقوئی در ادامه به بیان توضیحاتی راجع به دانشگاه علمی کاربردی استان پرداخت و گفت: 25 مرکز علمی کاربردی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند و نزدیک به 11 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان یزد در ادامه با بیان توضیحاتی راجع به رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی دارای مقداری تفاوت با سایر مراکز آموزش عالی می باشد به این صورت که تحصیل در کارشناسی ارشد پروژه محور است و باید پروژه ای وجود داشته باشد، درخواست انجام کار شود و سپس دانشجو برای انجام پروژه جذب شود.
دکتر صدرا ابرقوئی با اشاره به تاریخ استان یزد بر احیای برندهای خاص این استان از جمله صنعت نساجی و شیرینی تأکید کرد که در این راستا با توجه به توانمندی ها و قابلیت های دانشگاه علمی کاربردی امکان تسهیل این امر از طریق تدوین رشته های علمی-کاربردی متناسب با این حوزه ها منطبق بر فرهنگ و پیشینه ی استان و منطقه فراهم خواهد بود.
وی در این راستا گفت: یکی از راه های برون رفت مشکلات استان احیا، توسعه و علمی کردن تولیدات بومی استان از جمله شیرینی، ارده و نساجی دانست.
قابل ذکر است که دانشگاه علمی کاربردی امکان تلفیق علم و عمل را از طریق توجه به آموزش علمی و کاربردی را میسر می سازد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شاکر ضمن عرض خیر مقدم مجدد خدمت مهمانان گرامی خواستار ارتباط بیشتر با جناب دکتر صدرا ابرقوئی و استفاده از مشاوره های ایشان شدند.

در پایان نیز امام جمعه اردکان با اهداء کتاب مهمانان را بدرقه کردند.

گفتنی است در این دیدار دکتر داود عندلیب اردکانی رئیس مرکز علمی کاربردی اردکان، مهندس صفاری مسئول پژوهش واحد استان و مهندس حیدری مسئول گسترش و نظارت واحد استان حضور داشتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی