وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
جلسه بررسی نهایی طرح المان و مقبره شهدای گمنام با حضور حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان، مهندس شهابی شهردار ،سرهنگ دهقانی رئیس ناحیه مقاوت بسیج،میرشمسی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران ،مهندس کمالی رئیس سازمان نظام مهندسی اردکان دردفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری و شورای شهر صبح امروز جلسه بررسی نهایی طرح المان و مقبره شهدای گمنام با حضور حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان، مهندس شهابی شهردار ،سرهنگ دهقانی رئیس ناحیه مقاوت بسیج،میرشمسی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران ،مهندس کمالی رئیس سازمان نظام مهندسی اردکان دردفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه اردکان ضمن تقدیر وتشکر از زحماتی که تا به حال توسط شهرداری و نظام مهندسی برای اجرای این طرح کشیده شده است اظهار داشت:درراه شهدا قدم برداشتن توفیق می خواهد که به حمدالله این توفیق شامل حال شما شده است که امیدواریم هرچه سریعتر این طرح به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه واژه شهید و شهادت واژه ای استثنایی است افزود: این که می گوئیم واژه شهادت استثنایی است شعار نیست بلکه حقیقتی است که امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه می فرماید:جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند این درب را نه تنها برای اولیایش بلکه برای اولیای خاصش در نظر گرفته است.

حجت الاسلام شاکر ادامه داد: به طور قطع خداوند به کسانی که برای شهدا فعالیت می کنند نظر لطف و عنایت خاصی خواهد داشت.

امام جمعه اردکان هدف تمام این اقدامات را زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و همچنین فرهنگ جهاد وشهادت دانست وگفت:اگراین فرهنگ دربین مردم وجوانان ما زنده نگه داشته شود کشور ما و انقلاب ما درمواجه با بسیاری از حوادث وتوطئه ها دشمنان بیمه خواهد شد.

وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا واحترام گذاشتن به قبورشهدا وبه خانواده ها شهدا وهرچه که متعلق به شهید وشهادت است راه حفظ روحیه شهادت طلبی دربین مردم است.

درادامه شهردار اردکان با بیان اینکه زحمات زیادی برای این طرح کشیده شده است افزود: با بررسی های صورت گرفته در بین تمام طرح های پیشنهادی این طرح مولفه های مناسبی برای احداث مقبره شهدای گمنام داشت که امیدواریم مورد قبول مردم شریف اردکان قرار بگیرد.

وی گفت:به زودی این طرح با هزینه شهرداری به اجرا درخواهد آمد.

شایان ذکر است این طرح توسط نظام مهندسی اردکان پیگیری و طراحی شده است.

 

 

 

 

 

 

  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی