وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

امام جمعه اردکان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : روز قدس به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) تا آزادی قدس شریف زنده خواهد ماند .

به گزارش دفتر امام جمعه اردکان ؛ حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در پیامی از عموم مردم برای حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نموده است .

متن پیام امام جمعه اردکان به این شرح است :

باسمه تعالی

در آستانه روز قدس قرار داریم ؛ روزی که یادگار ماندگار امام راحل ( رحمة الله علیه ) است و انشاالله تا آزاد سازی قدس شریف زنده و ماندگار خواهد ماند .

از اهداف مهم انقلاب اسلامی ، یاری مظلومان و مبارزه با ظالمان در سرتاسر جهان است که روز قدس تبلور این آرمان بزرگ ، معنوی و آسمانی است .

در ایام شهادت پناه مظلومان و پدر یتیمان به سر می بریم که در وصیت نامه خود فرموده اند : کونا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً ( دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید )

بی شک شرکت در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مظلومان فلسطین و شعار دادن بر علیه جنایتکاران صهیونیست مصداقی از عمل به وصیت امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه السلام) است .

به سهم خود از مردم فهیم و متدین شهرستان اردکان دعوت می کنم ـ که با وجود گرمی هوا و سختی روزه داری ـ با شور و نشاط در این راهپیمایی شرکت فرمایند و پیام روشن خود را به دوست و دشمن مخابره نمایند .

لازم به یادآوری است که مسئولین محترم هم برای رفاه حال مردم و با توجه به گرمی شدید هوا در تیرماه و روزه داری مردم ، مسیر این راهپیمایی را کمی کوتاه تر کرده اند تا انشاالله این مراسم هر چه بهتر و با نشاط تر برگزار گردد .

والسلام

سید اسماعیل شاکر اردکانی

امام جمعه شهرستان اردکان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی