وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر در این جلسه با بیان این که امور فرهنگی معمولاً اموری زمان‌بر است و باید سال‌های بعد منتظر نتیجه‌دهی باشیم گفت: به‌عنوان مثال، همه‌ی انسان‌ها در رفتارهای خود از داشته‌هایی استفاده می‌کنند که شاید سال‌ها پیش از رفتار یا گفتار یک منبری، استاد، معلم و یا بزرگ‌تر آموخته‌اند، لذا در موضوع مورد بحث، نه تنها نخبگان بالفعل بلکه نخبگان بالقوه شهرستان بایستی مورد توجه جدی قرار گیرند.

 
وی با بیان این‌که شهرستان اردکان از بزرگانی برخوردار است که مایه افتخار و شایسته احترام‌اند، افزود: باید در کنار استفاده از تجربیات و نظرات این نخبگان، نیروهایی را که می‌توانند در سال‌های آینده بعنوان نخبه معرفی شوند شناسایی و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان تأکید کرد، نباید صرفاً به این موضوع بسنده کنیم که چهره‌های ماندگاری برای مطرح کردن در سطح شهرستان داریم و باید این دغدغه در مسئولین ایجاد شود که جوانان بااستعداد در مدارس و به‌خصوص دبیرستان‌ها شناسایی و حمایت مادی و معنوی لازم از آنان انجام شود تا از اتلاف سرمایه‌های انسانی شهرستان پیش‌گیری نمائیم. .
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۲
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی