وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

به گزارش آدینه اردکان؛ امام جمعه محترم اردکان صبح دوشنبه مورخ 5/12 /94 با جمعی از فعالین فرهنگی و جوانان عضو انجمن محیط زیست از کارخانه شیشه اردکان بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که حدود سه ساعت به طول انجامید، مدیرعامل کارخانه شیشه جناب آقای حاج محمود عزیزیان به توضیح بخش های مختلف کارخانه پرداخت و پس از بازدید و اقامه نماز ظهر و عصر در جلسه ای که پس از آن تشکیل شد حدود چهل دقیقه در مورد مراحل ساخت و راه اندازی کارخانه توضیح داد و بسیاری از تبلیغات سوء علیه کارخانه را غیر منطقی دانست.

سپس حاج علی هاتفی که از ابتدای ساخت کارخانه در جریان امور بوده است گزارشی ارائه نمود. ایشان همچنین چند خاطره جالب از دوران دفاع مقدس و نیز از زمان شروع کارخانه شیشه و سختی های آن تعریف کرد.

در ادامه امام جمعه محترم ضمن تقدیر از زحمات مدیر عامل و عزیزانی که در ساخت و راه اندازی کارخانه دخیل بوده اند، با اشاره به سخنان خود در نماز جمعه گفتند: حمایت و تقدیر ما به این معنا نیست که اگر مشکلی از نظر فاضلاب و مسائل زیست محیطی وجود دارد، نادیده بگیریم. حمایت و تقدیر ما به جای خود و نیز اعلام می کنیم که عده ای اگر بخواهند برخورد سیاسی با هر صنعتی کنند در حد توان جلوی آنها می ایستیم و کار به چپ و راست هم نداریم، اما از طرفی در مورد مسائل زیست محیطی و سلامت مردم کوتاه نمی آییم و اگر مشکلاتی وجود دارد صریح و بی پرده و البته با احترام و در چارچوب قانون پی گیری می کنیم.

درپایان نیز سوالاتی از طرف بازدید کنندگان مطرح شد که مهندس عزیزیان به آن پاسخ گفتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی