وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

 

در این نشست که با حضورحجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه محترم ، دهستانی معاون شهردار ، بالا کتفی کارشناس دفتر امور شهری استانداری، غفورزاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل، پیشوایی نماینده فرمانداری و نمایندگان خطوط حمل و نقل درون شهری و برون شهری تشکیل گردید مسائل و مشکلات سیستم حمل و نقل درون شهری و برون شهری مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه علیرضا غفورزاده مدیرعامل سازمان حمل ونقل شهرداری با بیان اینکه سازمان حمل و نقل مسئول ساماندهی مینی بوس های درون شهری وبرون شهری است گفت: طبق قوانین تمام کسانی که درحوزه حمل ونقل فعالیت می کنند باید زیر نظر سازمان حمل و نقل وموسسات مجاز به فعالیت بپردازند درغیر این صورت کار آنها غیر قانونی بوده که درآینده باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

وی به مشکلات مینی بوس های اردکان -یزد اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه با تصمیمی که گرفته شده است مسافران اردکانی که به یزد میروند باید دردروازه قرآن پیاده شده و برای ادامه مسیر از تاکسی های درون شهری استفاده کنند که هزینه مضاعفی به شهروندان تحمیل شده که نارضایتی همشهریان را به دنبال داشته است.

غفورزاده به عدم همکاری کسانی که به نوعی دراین مسئله دخیل هستند اشاره کرد و افزود: بعضی ازمسئولین کارخانه ها به دلایلی که برای سازمان قابل قبول نیست به طور مستقیم با رانندگان قرار می بندند که این امر مشکلات قانونی و عرفی درپی خواهد داشت.

 درپایان نمایندگان خطوط برون شهری به مشکلات پیش آمده اشاره کردند و خواستار رفع مسائل پیش آمده توسط امام جمعه محترم شدند.

 

 

 

 

 

 

 


تاریخ ثبت: 1394/5/13 08:35:40
تعداد دفعات مشاهده 61 مرتبه بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی