وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

به گزارش آدینه اردکان،  حجه الاسلام و المسلمین شاکر امام جمعه اردکان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن سفارش خود ومردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت:

ما هنوز به راه امام راحل پایبندیم که با توکل بر خدا و با پشتوانه مردم متدین و انقلابی ایران در مقابل همه مستکبران عالم ایستاد و کلید واژه سخنانش استکبار ستیزی و دشمنی با آمریکا و اسراییل بود؛ صحیفه نور را نگاه کنید کلید واژه سخنان امام عدم سازش با مستکبران و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است.

 آئین دشمن شکن نماز باشکوه جمعه اردکان امروز مورخ  94/5/30  با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاکر در مصلای بزرگ امام خمینی ره  این شهرستان برگزارشد.

کلید واژه سخنان امام سازش ناپذیری با آمریکا بود/ توافق هسته ای ربطی به استکبار ستیزی ندارد

 حجه الاسلام و المسلمین شاکر امام جمعه اردکان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن سفارش خود ومردم به رعایت تقوای الهی به مباحث و مناسبت های جاری در کشور پرداخت.

ایشان در خطبه دوم نماز ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت :

.استکبار ستیزی از اعتقادات حتمی ما مسلمانان است دهها آیه قرآن و احادیث متعدد بر آن تاکید دارد. در این روزها عده ای به بهانه توافق هسته ای (که مذاکره کنندگان ما به پشتوانه حمایتهای مقام معظم رهبری و ایستادگی چندین ساله ملت زحمت کشیده اند و جای تقدیر دارد و ان شاء الله برای مردم مایه برکت باشد و البته هنوز تکلیف قطعی اش مشخص نیست) میخواهند با موضوع استکبار ستیزی و ایستادگی مردم در برابر دشمنان اسلام مرموزانه مبارزه کنند و فضایی را بوجود آورند که دیگر شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل ارزش نباشد.


ایشان در ادامه با استناد به قرآن در مورد استمرار استکبار ستیزی فرمودند:

همه بدانند تا وقتی قرآن هست و سوره کافرونش


تا وقتی آیه تبت یدا ابی لهب وجود دارد.


تا وقتی آیه "یا ایها النبی جاهد الکفار و المناففین واغلظ علیهم " وجود دارد که دو بار در سوره های تحریم و توبه به عینه تکرار شده


تا وقتی آیه: یا ایها الذین آمنوا لاتتخذوا عدوی و عدوکم اولیاء تلقون الیهم بالموده را در سوره تحریم میخوانیم
هرگز با استکبار کنار نمی آییم و دست از دشمنی با دشمنان دین خدا بر نمی داریم. دست از شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل که به فرموده رهبر فرزانه مان از مصادیق بارز استکبار در زمان ما هستند بر نخواهیم داشت و آن را ارزش میدانیم.


ما هنوز به راه امام راحل پایبندیم که با توکل بر خدا و با پشتوانه مردم متدین و انقلابی ایران در مقابل همه مستکبران عالم ایستاد و کلید واژه سخنانش استکبار ستیزی و دشمنی با آمریکا و اسراییل بود؛ صحیفه نور را نگاه کنید کلید واژه سخنان امام عدم سازش با مستکبران و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است.


راه امام از استکبار ستیزی و عدم سازش با دشمنان جدا نیست. بیدار باشیم و نگذاریم عده ای به بهانه توافق راه نفوذ دشمن را باز کنند و اعتقاد و ارزش استکبار ستیزی ما را تضعیف نمایند.


در ادامه خطبه ها تبریک روز پزشک، مطلب دیگری بود که امام جمعه محترم به آن اشاره نمودند.

خطیب جمعه در خطبه اول با توجه به ولادت امام رضا علیه السلام حدیثی اخلاقی درباره اهمیت نماز و زکات و نیکی به والدین و صله ارحام از آن حضرت نقل نمود و مردم را دعوت به عمل دستورات اهلبیت علیهم السلام  نمود.

همچنین ایشان موفقیت دو نوه آیت الله بهجتی در کسب مدال طلا و نقره المپیاد جهانی ریاضی و کامپیوتر را به خانواده شان و همه مردم اردکان تبریک گفتند و اعلام کردند که در مهرماه از سوی مسولین شهر و در حضور دانش آموزان مراسم تقدیری برگزار خواهد شد. امام جمعه محترم در بین دو نماز لوح تقدیر و هدیه ناقابلی را از طرف خودشان به نوه آیت الله بهجتی ره تقدیم کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی