وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

به گزارش آدینه اردکان ؛ حجه الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی پور امام جمعه موقت اردکان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن سفارش خود ومردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به سخنان مهم رهبر اتقلاب در دیدار خبرگان رهبری با ایشان اظهار داشت: ما در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده ایم.

امام جمعه موقت اردکان با اشاره به اظهارات مداخله جویانه مقامات آمریکا در امور داخلی کشور گفت : ما در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده ایم .

حجة الاسلام والمسلمین سید محمدحسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان گفت : همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید تحریم ها کاملا برداشته شود نه اینکه تعلیق شود و ما باید موظب باشیم که در دام توطئه دشمنان گرفتار نشویم .

وی افزود : برنامه برجام و توافق هسته ای کشورمان با گروه 1+5 باید بصورت دقیق توسط مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

امام جمعه موقت اردکان ضمن تأکید بر لزوم موضع گیری مسئولین کشور به اظهارات مداخله جویانه مقامات آمریکایی در امور داخلی ایران اظهار داشت : ما اعلام می کنیم که همه مردم شهرستان اردکان در کنار ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده اند و هرگز دست از دفاع از اسلام و انقلاب بر نخواهند داشت .

حجة الاسلام والمسلمین سید محمدحسینی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلسه شورای اسلامی شهر اردکان و برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و انتخاب رئیس جدید شورای شهر گفت : باید مسائل جناحی را کنار بگذاریم چرا که آنچه مردم را بیچاره کرده است و موجب انباشته شدن گرفتاری ها برای مردم شده است پرداختن به مسائل جناحی است که باعث بروز مشکلات برای مردم می شود .

وی ضمن تبریک انتخاب آقای عبدالرضا آسایش به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر اردکان برای وی و همه خدمتگزاران به مردم آرزوی موفقیت کرد .

خطیب جمعه موقت اردکان در ادامه خطبه دوم ، با گرامیداشت هفته تعاون هدف از تأسیس شرکت های تعاونی را بهبود بخشیدن به وضع اقتصادی مردم دانست و افزود : تعاونی ها اگر درست عمل کنند می توانند کارساز باشند و گره ای از گره های مردم را باز کنند .

وی بر نقش تعاونی ها در حذف واسطه ها در بازار عرضه محصولات تأکید کرد .

حجة الاسلام والمسلمین سید محمدحسینی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 17 شهریور سال 57 به چگونگی شکل گیری این قیام پرداخت و بر ادامه راه امام (ره) و شهداء تأکید کرد .

اشاره به مناسبت های هفته از جمله روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) و سفارش به بهره گیری از آن ، روز دحوالارض و بیان فضیلت عبادت و روزه داری در این روز ، گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی و شهدای ترور و همچنین سالروز وفات آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آنها پرداخت .

منبع: http://ardakangooya.ir/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۳
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی