وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

به گزارش آدینه اردکان؛ صبح امروز برنامه آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهراء اردکان با حضور امام جمعه محترم و برخی نمایندگان مسئولین شهرستان و طلاب و اساتید برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه محترم با تشکر از حضور همه عزیزان درباره فضیلت علم مطالبی را بیان نمود و از طلاب عزیز خواست با عزمی راسخ در راه تحصیل علم کوشا باشند. وی همچنین ظهور و بروز حوزه خواهران در میان مردم در دو امر پاسخگویی به احکام بانوان و اداره جلسات متعدد بانوان در خانه ها و تکایا دانست و گفت : اگر ما این دو موضوع را پررنگ و قابل قبول کنیم ، بهترین تبلیغ برای حوزه خواهران خواهد بود هر چند ثمره حوزه باید در جاهای دیگر مثل تربیت استاد و محقق پاسخگویی به شبهات و ... نیز مشاهده شود اما توقع عموم در این دو مورد بیشتر است. ایشان در ادامه به انتقاد برخی طلاب به برخی موضوعات حوزه اشاره کرد و خطاب به مدیران حوزه گفت: اگر انتقاد بجا باشد در حد توان در رفع مشکل تلاش کنیم و اگر نابجاست با روی خوش بشنویم و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منتقد را قانع سازیم.
در ادامه جلسه استاد محترم حوزه میبد حاج آقا زکریا اخلاقی سفارشات بسیار مفیدی درباره نحوه تحصیل و تهذیب بیان نمود. پخش چند کلیپ و خوش آمدگویی مدیر حوزه و خوانده شدن پیام مدیر کل حوزه های علمیه خواهران از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی