وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

امام جمعه اردکان در خطبه های نماز عید سعید قربان گفت : درس بزرگ عید قربان مبارزه با زشت ترین رذائل اخلاقی است .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز عید سعید قربان ضمن تبریک این عید بزرگ به بیان اهمیت اقامه نماز و اطعام به دیگران پرداخت .

وی با توصیه به انجام صله رحم از مردم خواست در قربانی کردن مشارکت کنند .

امام جمعه اردکان اظهار داشت : درس بزرگ عید قربان مبارزه با زشت ترین و مضرترین رذائل اخلاقی یعنی خودبینی و خودخواهی است .

وی گفت : امتی که با پیروی از حضرت ابراهیم (ع) حاضر است جان و مال خود را فدای اسلام کند همیشه آماده مبارزه است و در همه عرصه ها نیز پیروز و سربلند خواهد بود .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهداء افزود : پدران و مادران شهداء در دوران دفاع مقدس با تقدیم عزیزان خود مثل کوه ایستادند و با افتخار اعلام کردند که فرزندان خود را در راه اسلام فدا کردند و ما باید در هر لحظه این درس را برای خود تداعی کنیم .

وی تصریح کرد : ما اعلام می کنیم که گوش به فرمان ولی زمان خود مقام معظم رهبری تا پای جان از اسلام ، معارف دینی ، ناموس و وطن خود دفاع می کنیم و در مقابل دشمنان می ایستیم و مبارزه با مستکبران تمام شدنی نیست .

امام جمعه اردکان گفت : آمریکا و اسرائیل ، فرعون و نمرود زمان ما هستند و ما باید برای مبارزه با آنها آماده باشیم .

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج افزود : بزرگترین مسأله مسلمانان در زمان ما دشمنی آمریکا و اسرائیل است .

حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر اظهار امیدواری کرد که این مسأله فراموش نشود و مسائل سیاسی و اقتصادی دیگر ما را از موضوع اصلی باز ندارد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی