وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

به گزارش آدینه اردکان؛ صبح روز جمعه مورخ 94/7/3 دکتر پهلوانیان مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان یزد و معاونت فنی ایشان در سازمان به همراه مهندس پوردهقان معاون فرماندار اردکان با حضور در دفتر امام جمعه اردکان با وی دیدار کرد.

در این دیدار امام جمعه اردکان با ابراز خوشحالی از دیدار با آقای پهلوانیان با اشاره به اهمیت نقش رسانه و امر خبر رسانی بر اهتمام بیشتر این سازمان نسبت به پوشش خبری یکسان اخبار تمام شهرستان های استان یزد تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود خبرهای شهرستان اردکان نیز با قوت بیشترجهت پخش به سازمان ارسال گردد.

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد نیز در این جلسه با توجه به آشنایی قبلی با امام جمعه اردکان از انتصاب ایشان به عنوان امامت جمعه اردکان ابراز خوشحالی کرد.

پهلوانیان در این دیدار آمادگی کامل این سازمان را مبنی بر پوشش خبری اخبار شهرستان اعلام کرد و در ادامه افزود: همانطور که قبلا به اطلاع مسئولین شهرستان رسانده ام در صورتی که مسئولین شهرستان تأمین اعتبار لازم نمایند، مناطق محدودی از شهرستان اردکان که نیاز به نصب ایستگاه های پخش تصویر دیجیتال دارند مجهز خواهند شد و هیچ مشکلی وجود ندارد و با نصب چهار ایستگاه این مشکل برطرف خواهد شد.

در این دیدار دو طرف در موارد دیگری در زمینه امر خبررسانی و نحوه پوشش آن و تولید خبر، بحث و تبادل نظر کردند.

معاون فرماندار نیز در این جلسه پی گیری مباحث مطرح شده را ضروری دانسته و اعلام آمادگی نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی