وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مراسم ارتحال و گرامیداشت شهدای منا با سخنرانی امام جمعه اردکان در محل مجمع عاشقان بقیع بر گزار شد.

دراین مراسم حجةالاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان با بیان روایتی در مورد عظمت حج وروایاتی که در اصول کافی باب" الاجبارعلی الحج" آمده است اظهار داشت:

برخی به خاطر حادثه منا صحبت از تعطیلی حج می کنند ولی باید بدانند که افرادی می توانند در این مورد اظهار نظر کنند که اهلیت فتوا داشته باشند.ایشان افزود: یکی از آرزوهای وهابیون خبیث وآل سعود این است که حضور شیعیان در مراسم حج بسیار کم رنگ شود؛ بنابراین موضوع تعطیلی حج کار ساده ای نیست. و حتی در روایات ما در کتاب اصول کافی باب "الاجبار علی الحج " آمده است که اگر حج خانه خدا تعطیل شود، حاکم می تواند از پول بیت المال مسلمین بردارد و آنها را مجبور به رفتن به حج نماید.

وی افزود: باید همه توجه داشته باشند که حادثه منا عامل تفرقه و عرب ستیزی که خواست دشمن است نشود. در پایان مراسم وی ابراز امیدواری کرد با آه حاجیان مظلوم ، تحولی در دنیای اسلام ایجاد شود و طوری وقایع جلو رود که با نابودی آل سعود، اداره حرمین شریفین به صورت شورایی به دست کشورهای اسلامی بیفتد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی