وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

 

به گزارش آدینه اردکان ؛ حجه الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان با حضور در دبیرستان شرف و اقامه نماز با دانش اموزان دیدار کردند .

در این دیدار که با پیشنهاد امام جمعه به پرسش وپاسخ اختصاص داده شد؛ حجه الاسلام سید اسماعیل شاکر به سوالات دانش آموزان اعم از فقهی وسیاسی و طنز ، جواب دادند .

امام جمعه محترم در جواب سؤالی مبنی بر اینکه نتیجه مذاکرات چه خواهد بود ؟ بیان کردند که ان شاءالله این مذاکرات به رفع تحریمها همراه با حفظ عزت و امنیت کشور ختم شود ؛ وی در ادامه با قرائت حدیثی از پیامبر اسلام دلسوزی از طرف دشمن را محال دانست .

در ابتدای این دیدار آقای حسین شاکر، مدیر دبیرستان شرف با تشکر از حضور امام جمعه  به معرفی وبیان سابقه آن دبیرستان پرداخت .

وی بیان کرد که دبیرستان شرف دارای سابقه هشتاد ساله است که خواستگاه برخی از نخبگان کشوری واستانی ، خصوصا 56 شهید معلم ودانش آموز می باشد .

وی در ادامه وضعیت ساختمان دبیرستان را نا مناسب وحتی غیر قابل استفاده دانست و با اشاره به فعالیت میراث فرهنگی در مورد آب انبارها وبجا بودن آن ،خواستار اولویت بندی و تغییر دید مسئولین نسبت به فضاهای آموزشی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی