وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

حجه الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان به مناسبت مراسم معنوی تشییع و خاکسپاری دو تن از شهدای گمنام در شهر اردکان پیامی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

بنابر جایگاه خدمتگزاری خود صمیمانه از استقبال باشکوه مردم از این میهمانان آسمانی تشکر میکنم و همگان را به حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع این دو شهید گمنام و فرزند مظلوم امام و امت دعوت می نمایم.

باسمه تعالی

شهادت مقامی است ویژه دوستان و خاصان پروردگار و خوشا به حال آنانکه مرگشان با شهادت رقم می خورد و با چنین شیوه ای وارد زندگی ابدی می شوند. گویا ما فرشیان توان درک مقام شهدا و جایگاه والایشان در عالم بالا را نداریم که قرآن کریم به ما خطاب کرده "ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا"


برکات شهدا قابل شمارش نیست و شگفتا که پس از گذشت سال ها یاد و نام و چند قطعه استخوان مطهرشان بر خفتگان نهیب می زند، قلبها را جلا می دهد و جانها را حیاتی دوباره می بخشد.


شهر دارالمومنین اردکان نیز از حضور این مهمانان آسمانی، حال و هوایی معنوی به خود گرفته و مردم ولایت مدار و ایثارگر، پروانه وار از دو گل پرپر و آلاله غریب و گمنام استقبال کردند و بر توفیق میزبانی آنان خدا را سپاس گفتند که بنابر جایگاه خدمتگزاری خود صمیمانه از این استقبال باشکوه  تشکر می کنم و همگان را به حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع این دو شهید گمنام و فرزند مظلوم امام و امت دعوت می نمایم. باشد که با همراهی آنان تا آرامگاهشان با آرمانهای الهی آنان تجدید میثاق کنیم و ایستادگی خود را در راهی که پیمودند- که همان راه اسلام و قرآن است- اعلام نماییم. بی شک ادامه دادن راه شهدا، استقامت ورزیدن در برابر دشمنان و مستکبران و سر نهادن بر فرمان ولی فقیه زمان است که انشالله همه ما در این مسیر سربلند و آبرومند باشیم.

سید اسماعیل شاکر اردکان

امام جمعه اردکان

9/8/94

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی