وبگاه رسمی دفتر امام جمعه ی اردکان

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی شرکت آسفالت طوس، مهندس توحیدی به همراه جمعی از پرسنل و کارشناسان این شرکت در روز چهارشنبه مورخ 6/8/94 با حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر، دیدار کردند. امام جمعه اردکان در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسات، خواستار نگاه دقیقتر به سه مقوله مسائل فرهنگی و رعایت مسائل شرعی در محیط کار، رعایت مسائل زیستی و اولویت در بکار گیری نیروهای بومی با توجه به توانمندی و رعایت مسائل قانونی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسفالت طوس ، مهندس توحیدی به همراه جمعی از پرسنل و کارشناسان این شرکت در روز چهارشنبه مورخ 6/8/94 با امام جمعه محترم اردکان دیدار کردند .

مهندس توحیدی مدیر پروژه شرکت آسفالت طوس ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان گزارشی از عملکرد و نحوه همکاری آن شرکت در مجموعه بزرگ فولاد را بیان داشتند و از امام جمعه درخواست همکاری و ارائه توصیه هایی جهت بهره مندی و توسعه مبانی فرهنگی در مجموعه کاری خود شدند .

در ادامه امام جمعه محترم اردکان ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی عزاداری مهمانان به سه مقوله اشاره نمودند و درخواست نگاه دقیق تری را داشتند که ازجمله توجه به مباحث فرهنگی و رعایت مسائل شرعی در محیط کار ، رعایت مسائل زیست محیطی و همچنین به کارگیری نیروی بومی با توجه به توانمندی و رعایت مسائل قانونی را خواستار شدند . امام جمعه محترم حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در ادامه تشکیل این جلسات را مثبت ارزیابی نمودند و همچنین تصریح کردند در راستای همدلی و همکاری بیشتر این جلسات نیاز می باشد که امیدواریم ضمن رشد صنعت و مولفه های اقتصادی شهر تمامی مسائل مردم به ویژه شاخص های فرهنگی مد نظر باشد و سایر زیر ساخت ها همسو و همکام رشد داشته باشند.

                                                                                                                                                                         منبع:اردکان امروز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
دفتر امام جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی